Reklamní dárkové předměty oceňují lidé mnohem víc, než jen letáky ve schránkách. Zatímco leták vyhodíte, a mnohdy je lidé ani nečtou nebo je jen letmo přehlédnou, hmotný předmět má vyšší užitnou hodnotu a někdy může zaujmout pozornost a přinášet radost a uspokojení. Všechno ovšem záleží na tom, jak svůj záměr hodláte realizovat, je to podobné, jako když předložíte malíři paletu s barvami a čisté bílé plátno. Výsledkem může být neuvěřitelně odporná mazanice, nebo naopak mistrovské dílo nedozírné hodnoty.
Vsaďte na jednoduchost – někdy se říká, že „méně znamená více“, a něco na tom bude. Dárkové předměty by měly být vyzdobeny decentně, jemně a vkusně. Co to znamená? Stačí jen malé logo, karikatura, obrázek, nenápadný text, takže rozhodně není dobrý nápad například potisknout tričko po celé jeho ploše.
Využívejte uplynulých či nadcházejících událostí – jednou z forem potisku, která umí zaujmout, je soustředit se na nějakou událost, která dotyčnou osobu oslovuje. Kupříkladu chystáte vodáckou výpravu po Sázavě, na jejíž průběh se všichni moc těší, a při té příležitosti se může hodit třeba potištěné tričko nebo šortkové plavky, které na té Sázavě využijete. Anebo třeba pláštěnka, co kdyby tam začalo pršet?
Neobvyklé předměty – tisknout se dnes dá skoro na všechno, divili byste se, s jakými nápady někdy designéři přichází. Nemusíte sázet jen na obvyklé čepice nebo deštníky, co takhle obdarovat zákazníky, rodinu, kamarády nebo kolegy v zaměstnání třeba kuchyňskou váhu, svícen, ubrus, mlýnek na kávu či obilí, nůž, svítilnu, aroma lampu, házecí frisbee, gymnastický míč, šachy, květináče, kalkulačku, poznámkový blok, budík, rádio a spoustu dalších věcí, které potěší nejen svou užitnou hodnotou, ale právě i tím potiskem. Originálním, jedinečným a neopakovatelným, vtipným a někdy naprosto fascinujícím.